Jak killnout/ukoncit rozforkovane procesy?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Prosinec 24 01:59:32 CET 1997

   Datum: Utery, 23.prosince 1997 18:47:42 +0100 (MET)
   Odesilatel: Ondrej Palkovsky <ondrap na hotmail.com>

   > postrilel(killnul..), ale to mi prijde ponekud tezkopadne. Neexistuje
   > nejaky jednoduchy nastroj, jak odstrelit skupinu procesu?(nebo jak jim
   > poslat jakykoli signal?)

apropos killpg:

killpg (2)           - send signal to a process group
killpg (3)           - send signal to all members of a process group.

Ale mam takovy pocit, ze to asi moc POSIXly correct nebude :-(
Kazdopadne

	#include<signal.h>
	kill( -cislo_skupiny_procesu, cislo signalu);

je POSIX.1 a je to prenositelne (overeno na Linux, *BSD, SCO a AIX).

Jinak je to dobre popsano v Bachovi, dokonce je tam i priklad, ktery
skoro dokonale odpovida Vasemu - viz str. 227.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz