Dotaz na sendmail

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Prosinec 28 21:33:46 CET 1997

Nejak nemohu v dokumentaci najit popis nasledujici situace. Chtel
bych pripravit pro sendmail soubor, ktery by si nacetl ze
standardniho vstupu nebo nejak jinak , aby obsahoval neco
takovehleho:

mail from: test na test.cz
rcpt to: prvni na test.cz notify=failrure orcpt=postmaster na test.cz
rcpt to: druhy na test.cz notify=failrure orcpt=postmaster na test.cz
rcpt to: treti na test.cz notify=failrure orcpt=postmaster na test.cz
rcpt to: ctvrty na test.cz notify=failrure orcpt=postmaster na test.cz
data
From: Nekdo na nekde
To: Vsichni v test.cz
Subject: XXXX

..

Ale sendmail mi to nechce vzit. Krome toho jsem nepochopil, jestli
notify musi opravdu byt za kazdym adresatem, nebo jen za prvnim.

Pokud jste nekdo neco takoveho jiz resil, diky za "nakopnuti"

PF98
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pokrok je realizace utopii.