Sendmail & Mercury

Vladimir Myslik xmyslik na sun.felk.cvut.cz
Sobota Únor 1 09:06:53 CET 1997

In article <32EF0953.2C9B na osu.cz>, you wrote:

>------------593A27B425761
>
> Dobry den,
>  zajimali by mne jestli existuje zpusob jak zadat sendmailu, aby si
>postu ktera mu prijde, ulozil do fronty a az odtud ji posilal na danou
>adresu.
>Nas problem je tento: na Novellech pouzivame mercury a pokud je adresat
>obtizne dostupny, mercury vypise po urcite dobe chybovou hlasku ze
>nemuze cist socket a asi se snazi poslat mail jeste jednou, adresatovi
>prijde mail treba 3x.
>  Tim ze by se mail ulozil do fronty na unixu by se tomuto dalo
> [...]

Koukni se na http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/tipy.html

taky jsem to takhle potreboval delat

> [...]
>
><HTML><BODY>
>
><DT> Dobry den,</DT>
>
><DT>  zajimali by mne jestli existuje zpusob jak zadat sendmailu,
>aby si postu ktera mu prijde, ulozil do fronty a az odtud ji posilal na
>danou adresu.</DT>
>
><DT>Nas problem je tento: na Novellech pouzivame mercury a pokud je adresat
>obtizne dostupny, mercury vypise po urcite dobe chybovou hlasku ze nemuze
>cist socket a asi se snazi poslat mail jeste jednou, adresatovi prijde
>mail treba 3x. </DT>
>
><DT>  Tim ze by se mail ulozil do fronty na unixu by se tomuto dalo

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik