Intel MARL (was: Adaptec AHA2940UW)

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Sobota Únor 1 14:32:25 CET 1997

> Ja takovou desku nemam, ale podobne problemy jsem mel take. Vse se
> vyresilo vypnutim PnP a rucnim nastaveni daneho zarizeni. Konkretne mne
> jadro odmitalo najit kartu 3Com509B. Vypnul jsem PnP jak na karte, tak
> na MB.

Mam pocit (je to nekde na WWW u Donalda Beckera, pokud nemlzim, tak jsem
to cetl pri stahovani noveho driveru pro 3c900), ze na 3c509B museli
patchnout dany driver, protoze karta samotna mela s PnP problemy.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria