Paralelni port EPP

Myslik Vladimir student 4_96_97 k336 xmyslik na sun.felk.cvut.cz
Neděle Únor 2 15:03:56 CET 1997

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/
On Sat, 1 Feb 1997, Martin Mares wrote:

> Hi,

>    Ja se snazim o jakysi modularni printer-driver, ktery se nebude omezovat
> pouze na PC, ale bude mit ruzne moduly pro ruzny hardware. Kazdopadne bych
> se na dotycny "konkurencni" driver docela rad podival -- kde je ke stazeni?
>

> 					Diky
> 							Martin

Dal jsem to na
http://diana.mobil.cz/fsg/lp.c

pkud to tedy bude nekoho zajimat. Trochu jsem tommu pomohl najit muj port-
musi se tam zmenit adresa nebo spise irq u adresy 0x378 (lp1)
hledejte radku
     { 0x378, 7, 0, LP_INIT_CHAR, LP_INIT_TIME, LP_INIT_WAIT, NULL, NULL, 0,
 0, 0, {0} ,0, "lp1", "ecp1"},

Lada

p.s. nasel jsem to nekde na internetu pod unofficial patches nebo tak nejak
musel bych to najit