RedHat 4.1

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Pondělí Únor 3 15:37:16 CET 1997

> Zdravim vsechny
>
> Tak jsem nainstaloval RedHat 4.1 , chodi skvele ale man par problemu .
>
> 1. PATH mam nastaveny takto :
>    PATH=/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/usr/bin/mh

 No jestli tam existuje soubor /etc/profile, tak do nej bych pridal
radek: export PATH=$PATH:.

> 2. Apache www server chodi , ale jak nastavit aby chodil i s
>   domovskeho adresare. V domovskem adresari mam v adresari html soubor
>     index.html a presto to nechodi.

 v adresari kde je nainstalovan Apache (byva /usr/local/lib/httpd nebo
 /usr/local/etc/httpd) je adresar conf. V tomto adresari je soubor
srm.conf ve kterem je radek

UserDir <adresar>

<adresar> nastavte na html

Pak si jeste v polozce DirectoryIndex muzete nastavit indexove
soubory.

                                    Zdravi Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *