Shadow

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pondělí Únor 3 23:15:11 CET 1997

Dobry den,

shanel jsem se po programech jako useradd/uuserdel a podobne ve forme
RPM baliku - kupodivu to neni soucasti RedHatovskych shadow; stahl jsem
si tedy ze sunsite zdrojaky Shadow 3.3.1 patchlevel 2, postavil; maji
nekolik zajimavych rysu: jeste behem kompilace si odmazou shadow.h,
takze rekopilovat to nejde a misto "crontab -r" volaji smazani crontabu
"crontab -d" ... ted jsem koukal, ze je i verze 3.3.2 ... nez ji
stahnu a zacnu pripadne opravovat, rad bych se zeptal: nejsou nekde
veci okolo shadow passwords chodive a v RPM ?

Dik za odpovedi.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria