LyX a cestina

Petr Mejzlik mejzlik na informatics.muni.cz
Úterý Únor 4 14:47:38 CET 1997

> : Nedavno jsem udelal v LyXu upravy, ktere uvedene problemy odstranuji.
>
> Bohuzial, vo verzii 0.11.* je zase vsetko inak, veci, co chodili,
> teraz nechodia. Okolo diakritiky sa diali nejake zmatky, ktore
> maju za nasledok dokonca generovanie chybneho TeX-oveho kodu.
> Autorom som pred dlhsim casom poslal asi 2 bug-reporty s navrhom
> na fix-y, zial, bud citaju len mailing list (ktory si zase nemienim
> subscribovat ja), alebo nemaju cas, alebo to nepovazuju za prilis
> vysoku prioritu, alebo je niekde cierna diera.

Ten algoritmus na zasilani patchu, ktery je uveden v README, opravdu
moc nefunguje. Posilal jsem svoje upravy v prosinci Matthiasovi Ettrichovi
(ettrich na informatik.uni-tuebingen.de), ktery se ma starat o kernel, ale
nedostal jsem od nej zadnou odpoved. Poslal jsem proto minuly tyden
totez Alejandrovi Aguilar Sierrovi, ktery odpovedel ihned. Myslim si
proto, ze nejrozumnejsi postup je komunikovat s nekterym z nejaktivnejsich
developeru, jako je Alejandro, nebo pouzit mechanismus urceny pro patche
mimo kategorie vyjmenovane v README: poslat uuencodovanou verzi na
lyxpatches na via.ecp.fr a oznamit to v developerskem listu.

> : 1) iso8859-2.cdef (latin 2 code table), derived from inputenc.sty.
>
> Toto je jedna z veci, ktora je inak.

Porovnaval jsem iso8859-1.cdef z nejnovejsi verze (0.11.9) s 0.10.7
a zda se mi, ze jedinou zmenou jsou pridane slozene zavorky u pismen
s akcenty: napriklad "\\'{E}" namisto "\\'E". Princip ale myslim zustava.
Zatim jsem ale zadnou z 0.11.* verzi neprekladal, takze nemohu na 100%
tvrdit, ze v nich moje patche funguji.

Zdravi

Petr

--