problem s ncpfs

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Únor 4 15:12:12 CET 1997

Mam nasledujici problem:

Na Linuxu 2.0.28 mam primounteny disk z Novella 3.11 v adresari
/mnt/novell. Kdyz se tam pokusim nakopirovat nejaky vetsi soubor (cca 3
MB) pomoci Midnight Commandera tak mi mc zatuhne nekde uprostred, je
potreba ho killnout -9. A novellovsky disk najednou neni odnikud videt. V
adresari /mnt/novell je pusto a prazdno, dokonce ani . a .. tam nejsou. A
takove veci jako slist taky nefunguji. Musim zabit toho mc, odmountit
/mnt/novell, dat ipx_interface delall, znovu ipx intefaces nahodit a
primountit /mnt/novell. Pak je to zase v pohode. Dokud nepouziju mc na
kopirovani velkych souboru. :-(

V syslogu se mi objevi tyhle tri radky:

kernel: ncp_rpc_call: send error = -512
kernel: NCP: notice message: result=-11
kernel: ncp_put_inode: could not close

Nepouzivam ipx_internal_net, nepouzivam ipxd. Proste jenom davam
"ipx_interface add eth0 add -p eth0 802.3 abcd" kde abcd je spravne cislo
site.

Kopirovani z shellu funguje.

Nevite nekdo co by to mohlo byt? Ja jsem z toho docela vedle, protoze jsem
mountovani disky z novella uz na nekolika Linuxech videl v pohode fungovat
ale tady to nejde. :-(

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>