Deleni velkych souboru

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Úterý Únor 4 18:14:41 CET 1997

> Date sent:      Tue, 4 Feb 1997 14:54:05 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Jaroslav Honsa <honsa na sunstel.asu.cas.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Deleni velkych souboru

> Dobry den.
>
> Mohl by mi, prosim, nekdo poradit jak rozdelit velke ( tarovane nebo .rpm)
> soubory na disketu? Prikazem "split -b1400k soubor predpona" to sice jde,
> ale kdyz to dam zase dohromady ( "cat predpona.* >> soubor"), rpm ma
> spoustu kecu o cpio a checksum a tar: unexpected EOF.
> [...]

  Mozna by bylo lepsi psat

  'cat predpona.000 predpona.001 predpona.002 ...  >soubor'

  Takto to mam vyzkouseno a funguje.

                                    Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *