Taper - chyba

Martin Patka martin na mikroservis.cz
Čtvrtek Únor 6 20:04:15 CET 1997

Nazdar vsichni,

podlehl jsem tez upgradovani a presel na RH 4.0. Do teto doby jsem pro
zalohovani dat pouzival Colorado 350 a program taper. Po upgrade mi
jakykoliv pokus o archivaci hlasi: Unable to start backup child. Zrejme
jsem mu neco nenainstaloval, i kdyz data na pasce si najde. Funkce
recreate info file ma taky snahu neco delat, i kdyz nedojede do konce.

Dale bych se chtel zeptat, zda ma mekdo zkusenosti s pouzivanim pasek
QIC-Extra od Verbatimu - 400/800 MB v 350MB streameru je lakavych (pod
DOSem to chodi}

Existuje nejaky pekny zalohovaci program pro X ? Nejlepe v RPM...

Dekuji za odpovedei

Martin Patka
Mikroservis Semily