Shadow

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Únor 7 11:50:58 CET 1997

>  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Diky za obe odpovedi navrhujici instalovat RPM se shadow passwords z
>distribuce RedHatu. Samozrejme vim, ze tohle soucasti RH uz je (je to
>shadow-utils-960530-6) a byla to prvni vec, kterou jsem
>zkousel. Podivejte se do toho baliku a zjistite, ze veci typu useradd
>v nem proste nejsou. Jedine, co zustava, je tupy adduser ze
>Slackware. Navic ani iXovske rozhrani pro administraci si s shadow
>neumi poradit.
>
>-- JP

 pokud je tim iXovskym rozhranim balik usercfg-???.rpm, tak verze z RH 4.1
 uz se shadow spolupracuje (tenhle tyden jsem ho zkousel :-)

BTW po nainstalovani shadow mi prestal chodit sshd. Podle logu a debug. hlasek
se snazi hledat hesla v /etc/passwd :-(, problem je ze to dela jenom na jednom
stroji a jinde je to v poradku. (dela to jak ver. 1.2.14 tak 1.2.17)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael