Chybova hlaska sendmailu

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pátek Únor 7 13:27:19 CET 1997

> Date: Fri, 7 Feb 1997 12:07:11 +0100 (MET)
> From: Juraj Kovac <konfera na axis.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Chybova hlaska sendmailu

> Neviete co znamena tato chybova hlaska sendmailu?
> Opakuje sa mi velmi casto uz dlhsiu dobu a ludia sa niekedy stazuju ze im
> nechodi posta.
>
> Jan 25 18:18:23 alice sendmail[7200]: RAA07200: SYSERR(root): collect: I/O
> error on connection from dial2.axis.sk, from=<selfman na axis.sk>: Connection
> reset by peer during collect with dial2.axis.sk

"Connection reset by peer" podle mne znamena, ze druha strana uzavrela
spojeni (myslim ale, ze ale duvodem neni prekroceni nejakeho timeoutu,
spis bych rekl, ze dojte k nejake hrube nekonzistenci v posilanych
datech, nicmene se mohu plest).  Vetsinou se to deje pri hodne
zatizene lince, pri castych poruchach na ni atd. Mne se to tu stava
casto pri FTP spojeni, s oblibou to delaji WinNT konekce.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria