Shadow

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pátek Únor 7 14:34:45 CET 1997

> Date: Fri, 7 Feb 1997 12:16:30 +0100 (MET)
> From: Pavel Kankovsky <peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Shadow

> Ja bych se podival do src.rpm. A pokud to nebude ani tam (coz by mne

V src.rpm to je, ale rpm --recompile selze, neb mu chybi program
"autoheader" (soucast autoconfu), po nainstalovani autoconfu to uz
jede, jenze to nainstaluje jenom

/etc/login.defs
/usr/man/man3/shadow.3
/usr/man/man5/login.defs.5
/usr/man/man5/shadow.5
/usr/man/man8/pwck.8
/usr/man/man8/pwunconv.8
/usr/sbin/lastlog
/usr/sbin/pwck
/usr/sbin/pwconv5
/usr/sbin/pwunconv

a tot vse (byt veci jako useradd to postavi).

> osobne sokovalo), stahl bych si balik shadow-96* a vzal to z neho

Nasel jsem uz hotove RPM, ktere obsahuje vse potrebne, pres FTP search.
Fura je jich v Polsku, ja si stahnul

ftp://ftp.icm.edu.pl/vol/c3/linux-shadow/RPMS/shadow-960810-1.i386.rpm

tosku tomu neverim (Polsko mam zafixovane jako vyrobnu viru, i kdyz
asi neopravnene). Navic to nejde "rozumne" nainstalovat, protoze
dochazi ke konfliktum kvuli tom, ze by doslo k prepsani souboru z
jinych baliku.

> BTW: omlouvam se za to, ze jsem mlzil a tvrdil, ze to v RH je aniz
> jsem to overil (je mozne, ze shadow-utils a shadow nejsou uplne
> totez)

Nejsou ... originalni shadow-utils-960530-6.i386.rpm obsahuje pouze
vyse uvedene veci. Stejne dik za pomoc.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria