ASM v Linuxu....

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pondělí Únor 10 16:24:50 CET 1997

Dobry den!

Na skole, na ktere ted delam civilku, se mne jeden z profesoru
optal zda lze v prostredi Linuxu vyucivat asembler.
Ja mu hrde tvrdil, ze ano. Trosku jsem hledal na ruznych
mistech po nejakem vhodnem HOWTO, ale nikde jsem ni vhodneho nenalezl.

Proto bych se chtel zeptat:

1) Jaky makrojazyk ASM prekladace v Linuxu pouzivaji?
2) Jakym zpusobem vkladat ASM primo do zdroje v C?
3) Je vubec vhodne ucit ASM na UNIXovem OS?
   Mam cim dal silnejsi pocit, ze nikoli.
   V DOSu je to same int 21, int...  a same pristupy
   primo na HW....
   Mate nekdo zkusenosti s programovanim v ASM pod Linuxem?

Dekuji za jakykoli nazor....
	Pekny den vsem preje
					Michal Kocer