Jeden clovek dva username

Jan John jr. johnjr na bobr.fjfi.cvut.cz
Úterý Únor 11 13:35:29 CET 1997

On Tue, 11 Feb 1997, PETR BLAHA wrote:

> Zdravim
>
> Ma takovy problem , zalozil jsem se jako user blahap uid 501 gid 100
> a chtel bych zmenit na username pet . Zkousel jsem editovat /etc/passwd ,
> to mi vsak neslo . Nemohl bych mit dve username pet a blahap , myslide ze to
> pujde .
>
> Diky za rady jak na to
>
>                              Petr Blaha

Ja mam na svem svem linuxu 2 lidi se stejnym uid i gid. funguje to v
pohode, jenom nejake programy na checkovani security hlasi error. jinak
mam jeden pro oba, ale posty mi chodi 2.

					:)))

	 				Jan John junior.

   Student at FJFI CVUT - Prague - software engeneering in economics.
   E-mail -               JOHNJR na bobr.fjfi.cvut.cz
   PGP Key at *finger* or http://linux.fjfi.cvut.cz/~johnjr