Pro inspiraci: Dva COMy na jednom IRQ.

Dadak Jakub smdad na fce.vutbr.cz
Úterý Únor 11 10:15:44 CET 1997

Jan Kybic wrote:

> Dobrou noc/dobre rano/dobry den,
>                                 s  malou  prestavkou jsem se opet vrhl
> na ukol  zprovoznit  pod Linuxem  sve  tri COMy:   COM1(IRQ4) je  mys,
> COM2(IRQ3) je  modem a COM3(IRQ4) je terminal.  COM2  je bez problemu,
> ten funguje vzdy a ted se mi uz (vhodnym nastavenim switchu) podarilo,
> ze funguji i COM1  a COM3, jenomze zatim  pouze tehdy,  je-li pouzivan
> (otevren) jen jeden z  nich. Pokud ale pustim  napriklad gpm, ktery si
> otevre    /dev/cua0,   komunikace     s     terminalem    se     stane
> nepouzitelnou.    Znaky sice  projdou,   ale se    zpozdenim  asi  tak
> [...]

Zdravicko,

 osobne se domnivam, ze tento stav je zcela logicky. Neni mozne, aby
 jedno IRQ obsluhovaly dva handlery. Takze bud jede mys, nebo modem ci co.
 Jde jen o to, ktery handler se dostane k lizu.

 Nastavte treba ten COM3 na IRQ 5,7, a pojede to.

     S pozdravem  jd

--
  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (