PAM authentication failed

Zdenlk "BlueHawk" mazanec mazanec na fzu.cz
Středa Únor 12 09:17:29 CET 1997

User not known to the underlying authentication module
No, podobny problem jsem resil nedavno, nesla menit hesla s podobnou
hlaskou. Stalo se mi po nejakem upgradu. Tehdy jsem jeste netusil, jaky je
ten Linux potvorak.
Za par dni jsem instaloval RH4.1 a kvuli tomuhle "malemu problemku" jsem
formatoval disk - v dobre nadeji, ze se to opravi. Opravilo, ale jen do
doby, kdy jsem vratil nazpet soubory /etc/shadow a /etc/passwd - pak zase
jako kdyz utne. To me koplo do hlavy ! Sekvence pwunconv a pwconv5 mi to
opravila !!!! Sice netusim proc, ale je to tak. Proste, bylo to souborem
/etc/shadow! Sice mi odeslo shadow na ftp, ale to uz jsem snadno opravil
instalaci shadowonlyftp a RPM, na nej byl odkaz v teto konferenci.

Zajimavy je, ze kdyz jsem v serem davnoveku instaloval RH3.0.3, tak mi
/etc/passwd a /etc/shadow ze shadow suite, kterou jsem mel v RH2.1 chodilo
i bez tehle problemu. Nemusel jsem nic unkonvertit a zase konvertit.]
mazanec na fzu.cz