SCSI AHA 2940UW - CD-ROM

Pavel Just just na ais.cz
Středa Únor 12 14:15:56 CET 1997

On Wed, 12 Feb 1997, Matus Hrusovsky wrote:

> [...]
> From: Matus Hrusovsky <linux na vdstudentserv01.utc.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: SCSI AHA 2940UW - CD-ROM
>
> 	Hi !
>
> Urcite si spominate na (moj?) problem s tymto radicom.
> HDD - wide som rozchodil - nainstalovanim RH 4.1 - no problem
> CD-ROM - fast sa mi nepodarilo spojazdnit - modul scsi pri hladani najde a
> inicializuje hdd a pri cd-rom stale resetuje scsi a tak dokola
>
> Otazky: Ked pri boote - scsi bios najde obe zariadenia - znamena to, ze
>         su dobre pripojene ? (teda ci su dobre zakoncene)
Ne. Neznamena. V fazi hladani zarizeni je sbernice v "prikazovem"
rezimu, kdy se data prenaseji asynchrone. (cca 2Mbyte/s) Data se prenaseji
synchrone a to je jine kafe. (az 20Mbyte/s podle typu)

>         Co je pravdy na tom, ze cd-rom nemoze byt posledne zariadenie - co
>         je v mojom pripade ?
CD-Rom muze byt kde chce, stejne jako veschna SCSI zarizeni. Potkal jsem ale
SCSI CD-Rom, ktery mel nevypnutelne terminatory a proto naopak musel byt
posledni.

> 	Ako nastavit v scsi biose cd-rom tak aby to linux nasiel ?
Nezapinat podporu CD-Rom jako Disku.  Stale resetovani SCSI muze znamenat
konflikt ID zarizeni.  ID 6 byva dobra volba.

                       Pavel Just