ODBC driver pro Postgres95

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Čtvrtek Únor 13 15:21:52 CET 1997

On Wed, 12 Feb 1997, Jan Havlicek wrote:

> Dobry den...
>
> Snazim se pouzit ODBC driver pro Postgres95, ale vzdy kdyz se Access
> pokusi k teto databazi pristoupit skonci to GPF. Pokud jsem nejdrive
> nainstaloval PostODBC (to je ten driver co zkousim) a pak Access tak to
> hodilo chybu, ze se nemuze pripojit, nebot databaze se specifikovanym
> jmenem na serveru neexistuje, kdyz jsem nejdriv nainstalil Access a pak
> PostODBC tak to pravidelne konci GPF.
>
> Mate nekdo zkusenosti s timto napojenim??
>
>  Jan Havlicek              _      \  |   _     \  /

Hezke odpoledne,

Zkusenosti mam zcela ekvivalentni Vasim :-))))))))))))).

Ja jsem se pokusi do toho jit taky s PostODBC a Microsoft (auditorium
promine) Query a pokud uz se mi neco podarilo, obvykle to taky koncilo
zhroucenim aplikace. Zkousel jsem to pod NT, takze system to az na nekolik
vyjimek vydrzel :=). Ten driver jsem prohlasil za nepouzitelny a zkousim
stahnout jiny od OpenLink, ale tam to zase pada a vic nez sto kilo jsem
jeste nepretah :-(. ALE NEVZDAVAM TO. Postgres 95 jako takovy je skvely.
Nebude-li zbyti nabusim neco skriptu v Perlu a uzivatele na to pudou pres
telnet.

LM

 |     Mgr. Lubor Mrazek    |  E-mail:       mrazek na ipex.cz                 |
 | Internet Product Manager |  Phone & Fax:  +42-38-57594, 57623, 6352370-1 |
 |            IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner          |
 |             Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic           |