email zdarma

Martin Vobr xvobm02 na drson.vse.cz
Čtvrtek Únor 13 15:17:44 CET 1997

Dalibor Honus (Dalibor.Honus na autocont.cz) wrote:
: nevi nahodou nekdo o nekom, kdo by mi mohl poskytnout zdarma e-mail
: schranku? Lze libovolne v cr.

Neco nabizeli na bbs.infima.cz, ale nevim, jestli to porad plati. Zakladni
clenstvi (neplacene) mivalo zdarma e-mail, za ppp telnet etc. se uz muselo
platit. Pristup je bud modemem nebo telnetem na bbs.infima.cz

 Jedina jistota je,    Martin Vobr at Prague University of Economics  wWWWw
 ja nerozumim tobe     mail:     xvobm02 na manes.vse.cz                 -o-o-
 a ty mne ....         www:      http://manes.vse.cz/~xvobm02         ~ - ~
  (Zuby nehty)         hardware: PC Pentium + brain                    ~~~
                       tel/fax:  +042 (02) 788 13 52