Boot manager

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 13 19:08:17 CET 1997

>Dalsi moznost je pouzit loadlin a menu v config.sys
>Loadlin je DOSovsky program, ktery umi "nastartovat" Linux.
>Tuto moznost pouzivam k plne spokojenosti. Pri startu systemu
>si mohu vybrat verzi jadra a nastavit nekolik uzitecnych parametru.
>                                             Pavel Just

Brr. Za tohle by vas _skutecni_linuxaci_ asi zastrelili :-).
(BTW ja k nim sice nepatrim, ale predstavuju si je tak, ze po kazdem pouziti
dosu si nejmene 5 min.  drhnou ruce kartacem pod teplou vodou.)
To co popisujete zvladne LILO take. Spise bych jako dalsi moznost videl
pouziti Boot manageru (nebo jak se to jmenuje) dodavaneho s OS\2.
Potrebuje ale --- nejiste tusim --- nainstalovat do vlastni minipartition.
(Muze byt ze se mylim --- nikdy jsem to nepouzival.)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael