ssh BatchMode

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 13 20:05:40 CET 1997

> nazdarek,
>
> muze mi prosim nekdo objasnit, jak se da v ssh pouzit BatchMode yes? ja jsem
> to z tech manovych stranek nejak nepochopil (ehm, ehm). kdyby to fungovalo
> tak, ze si to kazdej muze dat do ~/.ssh/config, pak by asi bylo dost k
> nicemu passphrase, ne? kdyz si to tam teda dam a chci se nekam konektnout,
> tak mi server oznami Bad passphrase. kdyz si dam empty passphrase,
> nepotrebuju BatchMode yes. tak k cemu to vlastne je?

Je to dobre, pokud potrebujes, aby se stroj neptal na heslo. Protoze
pokud ve skriptu pouzijes ssh -i soubor_s_klicem a chces treba cist
z jeho vstupu, tak vetsinou taky chces, aby pokud tenhle klic neni
platny to spojeni spadlo hned a ne az po timeoutu.

                   I can take or leave it if I please