Aplikace a na kterem portu posloucha

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Pátek Únor 14 00:39:28 CET 1997

> Co takhle netstat?
netstat snad pomoze zistit port, ale nezisti, ktory proces ho ma otvoreny.
Uid sice moze pomoct, ale nemusi to byt jednoznacne.

Na podobne situacie sa mi najlepsie osvedcil program lsof  (original na
vic.cc.purdue.edu:/pub/tools/unix/lsof, je tiez sucastou debianu ako
aj redhat-u).

Takze prikaz lsof -i -a -p PID
vam vypise vsetky sietove spojenia daneho PID.

										pk

PS: tracovat sa da aj ked proces vytvori potomkov a skonci
(vid strace -f, resp -ff)

--
kundrat na napri.sk,  Peter KUNDRAT,  http://www.napri.sk/~kundrat/,  eeagle on irc