email zdarma

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Únor 14 16:58:15 CET 1997

On Fri, 14 Feb 1997, Nathan L. Cutler wrote:

> Jiste. Ale bohuzel krome nekolik desitek tisic Linuxaku cely svet speje
> nenavratne k Microsoft Exchange a podobnym drahym srandickam, ktere prilohy
> resi pomoci MIME, a o utilite uuencode/uudecode vubec nic nevi.

Nevedi, ne nevi.

Vzdycky se mohu dohodnout s tim, s kym si posilam, a on si muze stahnout
free utilitku na uuencodovani/uudecodovani. Nrikam, ze je to idealni. Ale
nic to nestoji a ucel to plni.

A kam speje "svet" mi muze byt do jiste miry fuk. Vim, jen do jiste miry,
ale muze. Ony jsou jeste dalsi desitky tisic jinych "unixaku", a ani pod
Woknama nepouzivaji zdaleka vsichni Exchange.
A ani nikdy vsichni nebudou.

Zdravi
                      Bohumil Chalupa

P.S. Tento zpusob "argumentace" uz jsem nekde slysel:
     "Vy nepouzivate nas Exchange??  A nejste vy nejakej... divnej???"
     Asi jsem.