Dve soubezne bezici ftp - jedno je pomalejsi?

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Únor 15 22:25:29 CET 1997

> Zjistil jsem podivnou vec. Jsem pripojen pres PPP a bezi mi dve ftp.
> Zajimave je, ze jeden prenos - ten ktery jsem zacal drive - bezi daleko
> rychleji, nez ten druhy:
> Ted co s tim? Ja bych povazoval za spravedlive, aby oba prenosy bezely
> stejne rychle..

Reseni bohuzel neznam, ale podle mych zkusenosti se to netyka jen
FTP. Obcas se pripojuju z domova pres stary 2400 b/s modem a kdyz
necham Netscape stahovat nejakou stranku, telnet, ktery je normalne
slusne pouzitelny, se mi zpomali skoro na nulu (odezva na stisk
klavesy az 20s, mozna i vic).
  Otazka je, jestli se takhle chova jen PPP, nebo je to obecna
vlastnost implementace site, pokud nabidka prevysuje poptavku.
Zkusim s tim experimentovat ve skole, jak se v tomhle smeru chova
ethernet, ale asi by bylo lepsi zeptat se nekoho, kdo se vyzna
ve zdrojacich (nebo jeste lepe nekoho, kdo je psal).

                                                  Michal Kubecek