REPOST: html a htm v linuxu

Zdenlk "BlueHawk" mazanec mazanec na fzu.cz
Pondělí Únor 17 08:25:17 CET 1997

> Nevite nahodou nekdo v cem muze byt chyba, kdyz se mi pod MS Explorerem
> zobrazuji soubory s priponou *.htm normalne ale v NN se mi zobrazuje
misto
> stranky jenom zdroj? Kdyz zmenim priponu na *.html, tak se mi v obou
> browsrech zobrazuje normalne.
>
> Nekdo mi myslim rikal, ze je to spatna konfigurace Linuxu, ale uz nerekl
> kde co zmenit :-(
>
> Nemohl byste mi nekdo poradit?
>
> Predem dekuji.

Vzhledem k tomu, ze MSIE zobrazuje *.htm spravne zatimco NN nikoliv
(podotykam, mam default nastaveni Apache a jak MS IE tak NN mi zobrazuje
spravne *.htm i *.html) soudim, ze problem je na strane NN.
Konkretne bych se podival na polozku Options/General preferences/Helpers na
radek zacinajici "text/html". Spravne by na nem melo byt
text/html browser html,htm
Pak by melo byt vse v poradku.
BH