ducharina - nezkompiluju kernel

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Pondělí Únor 17 09:02:11 CET 1997

On Sun, 16 Feb 1997, Hynek Med wrote:

> Tak to je bohuzel dost jasny..
Kdyz to nedela moc casto, tak to zas tak moc nevadi, mne to taky obcas
dela. Kdyz pak ten prazdnej *.o soubor kterej se nekdy vytvori smazes a
pustis kompilaci znova "make zlilo" tak bude preklak pokracovat na tomto
souboru a vse bude OK.

> Jojo.

> Upgradovat kernel naprosto nepomuze, nevim jak jsi na neco takoveho
> prisel... Na 90% je to hardwarovy problem, spatne pameti, cache, nebo
> motherboard. Ze vsechny programy na testovani hardware rikaji, ze je vse v
> poradku, ze Windows na teze konfiguraci chodi neni relevantni - nic
> nevyuziva zdroje tak jako Linux.. Viz sig 11 FAQ na
> http://www.bitwizard.nl/sig11/..

Nekdy staci zmenit waitstates na cache nebo ram, zmenit strategii cache,
nebo zkusit nejake dalsi volby v biosu.
> Hynek
>

> --
> Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |