uuencode vs. MIME, Was: Re: email zdarma

Martin.Postulka na cerge.cuni.cz Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Pondělí Únor 17 10:50:13 CET 1997

<Pine.PCW.3.95.970214144759.8535F-100000 na KFK-7.karlov.mff.cuni.cz>
--------

>Nevedi, ne nevi.

>Vzdycky se mohu dohodnout s tim, s kym si posilam, a on si muze stahnout
>free utilitku na uuencodovani/uudecodovani. Nrikam, ze je to idealni. Ale
>nic to nestoji a ucel to plni.

Tohle zkuste vysvetlovat (nejlepe po telefonu) pani, ktera vam sdeluje,
ze ji prisly (od nekoho tretiho) "nejake divne necitelne znaky". A co ze
si ma nestavit nebo jeste hure jake tajemne ukony vykonat a nejhure co
ma vyridit partnerovi aby si nastavil (vykonal) on. Uff.

Nerikam, ze nejsem ochoten to parkrat za nekoho radsi udelat sam, ale
citim se pritom podle rceni: "stokrat nic umorilo osla"

>A kam speje "svet" mi muze byt do jiste miry fuk. Vim, jen do jiste miry,
>ale muze. Ony jsou jeste dalsi desitky tisic jinych "unixaku", a ani pod
>Woknama nepouzivaji zdaleka vsichni Exchange.
>A ani nikdy vsichni nebudou.

MIME prece neni podporovano vylucne a predevsim Microsoftem.

Taky jsme si jednu dobu mysleli, proc neprosadit na posilani souboru
stary dobry ftp. Nas zakladni omyl byl v rozdilu mezi slovy posilani
a prenos. Na to druhe se ftp hodi jedinecne, ale na komunikaci mezi
dvema (vice) osobami vlastne vubec. Takze nam nezbude nez se smirit
s prilohami v dopisech a jejich komfortni obsluhou v mailovem klientu.
Na tomhle poli se asi MIME prosazuje cim dal vic. (J4F: my zatim jedeme
uuencode, build-in MSmail)

Martin Postulka

P.S. omlouvam se za off-topic, puvodne jsem podle tematu myslel, ze jde
o konferenci net@