Distribuce SlackWare na ftp.zcu.cz

Pavel Just just na ais.cz
Pondělí Únor 17 11:42:46 CET 1997

On Sun, 16 Feb 1997, Zdenek Habala wrote:

> Date: Sun, 16 Feb 1997 15:40:10 +0100 (MET)
> From: Zdenek Habala <zhabala na mail.firstnet.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Distribuce SlackWare na ftp.zcu.cz
>
> Nezkousel jste nekdo instalovat nekdo tuto distribuci Slackware. Mne
> ani jedna z bootovacich disket nenabootuje. Vypise jen LI a pak je
> konec. Diky za radu
   Problem zrejme nebude v distribuci. Kazde pismenko prvni vyzvy (LILO)
se vypisuje pred ci po jiste fazi bootovani.  Pokud se vypise pouze LI,
znamena to, ze prvni faze bootovnai probehla dobre, (precetl se MBR a boot
z MBR se spustil) povedlo se precist sekundarni loader,
ale nepovedlo se ho spustit. Problem muze byt  napriklad
spatne nastavena geometrie disku nebo diskety.

                                  Pavel Just