pine & uuencode (bylo: Re: email zdarma)

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 17 14:31:41 CET 1997

On Fri, 14 Feb 1997, Hynek Med wrote:

> Moment moment. Pokud je ten attachement spravne s MIME hlavickami, staci
> dat V (jako view attachement) a pak S jako save. Pokud ne, je asi
> nejjednodusi pouzit funkce pipe, tedy klavesa | a pak napsat uudecode,
> neni potreba to delat pres soubor..

S tou pajpou ( :-))) ) to jde "jen" v unixu, pro tu vetsinu ostatnich, o
ktere tu byla rec, pak funguje ta cesta pres soubor. O MIME attachmentech
tu rec vlastne neni; slo prave o to, jak prenaset binarni soubory
v (tele) dopisu, nechce-li clovek platit firme za moznost attachmentu.

Zdravi
                             Bohumil Chalupa