Dve soubezne bezici ftp - jedno je pomalejsi?

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Únor 17 14:39:07 CET 1997

> Reseni bohuzel neznam, ale podle mych zkusenosti se to netyka jen
> FTP. Obcas se pripojuju z domova pres stary 2400 b/s modem a kdyz
> necham Netscape stahovat nejakou stranku, telnet, ktery je normalne
> slusne pouzitelny, se mi zpomali skoro na nulu (odezva na stisk
> klavesy az 20s, mozna i vic).

   U toho telnetu drasticke zvyseni doby odezvy az zas tak nevysvetlitelne
neni. Spocitejte si, jak dlouho trva preneseni jednoho paketu maximalni
delky pro PPP spojeni. I kdyz vsechno jine pujde dobre, muze se stat, ze
na odezvu v telnetu bude potreba cekat nez projdou 2 az 3 pakety pro FTP.
Rychle zmeny zpozdeni pri prenosu navic mohou pekne pozlobit casovani TCP a
zpusobit dalsi pokles vykonnosti. Je dokonce mozne, ze na pomale modemove
lince by se po omezeni poctu soucasne otevrenych prenosu treba u WWW mohla
rapidne zvednout rychlost. Ale omezeni poctu spojeni v Linuxu neni rozumne,
takze ani nestoji za to zjistovat, jestli je mozne.

   U dvou FTP ale rozdil rychlosti VZDY ve prospech prvniho spojeni
normalni neni.

                                                           S pozdravem