Problem s moduly

Marek Picka xpickam na hwlab.felk.cvut.cz
Úterý Únor 18 00:26:51 CET 1997

Marek Cibere wrote:

> Chci si nainstalovat kernel 2.1.25 ale kdyz to udelam nefungujou mi pak
> moduly ikdy zmenim system podle CHANGES na spravne verze.Pokud pouzuji
> insmod vyhodi to UNKNOW ERROR a cislo a modul  nefunguje. Co stim??

V adresari s kernely verze 2.1 jsou i nove modutils (myslim ze
modutils-2.1.23) kde jsou nove insmod, kerneld ..... Takze upgrade.
Tyhle programy jsou zpetne kompatibilni se starsi verzi (nemusis je
porad menit, kdyz prejchazis mezi 2.0.x a 2.1.x).
  Tohle je snad jedina nutna zmena, aby 2.1 kernely chodily.

                          Louci se
				 Marek
				   <xpickam na hwlab.felk.cvut.cz>