1152x864 v XFree?

Pavel Just just na ais.cz
Úterý Únor 18 11:09:21 CET 1997

On Mon, 17 Feb 1997, Leos Bitto wrote:

> Date: Mon, 17 Feb 1997 23:42:32 +0100 (MET)
> From: Leos Bitto <bitto na kolej.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: 1152x864 v XFree?
>
> Mam videokartu S3 Trio 64 a vim ze zvlada rozliseni 1152x864. Bohuzel
> XFree ho standardne nepodporuji. Ale jak jsem se koukal do souboru
> XF86Config, tak se mi zdalo ze by nemelo byt tezke tam tento videomod
> dopsat. Vi nekdo jak na to? Byl bych vdecny za tu jednu konkretni radku
> co se tam ma dopsat.
    V distribuci Slackware 3.0 (v dalsich mozna take, ale nikldy jsem
ho tam nehledal) je soubor /usr/lib/X11/doc/modeDB.txt. V nem je
prave to co potrebujete pro spoustu karet a monitoru. Ve stejnem adresari
je i soubor VideoModes.doc, kde se popisuje, jak je mozne si novou polozku
vyrobit. Budete-li si prat, mohu oboje zaslat.

                          Pavel Just