ANNOUNCE: xmody (Re: 1152x864 v XFree?)

Dobias Ladislav XDOBIASL na electra.felk.cvut.cz
Úterý Únor 18 10:29:22 CET 1997

Vazeni linuxari!

> Mam videokartu S3 Trio 64 a vim ze zvlada rozliseni 1152x864.
> Jak to do XF86Configu dopsat. Vi nekdo jak na to?

Navrhnete si ho sami! Jak?

Pokud si nekdo z vas jiz zkousel navrhovat vlastni videomody do
XF86Configu (podle VideoModes.doc), jiste zjistil, ze je to prace na
celou pracovni dobu :-)

Pro tyto jsem stvoril takovy jednoduchy programek, ktery tuto praci
trochu automatizuje. (Zmenite jen omezeni sveho monitoru a pak uz
menite postupne jednotliva cisilka, az navrhnete videomod, ktery je
nejlepsi na svete :-)  Program kontroluje samozrejme omezeni dana
monitorem a videokartou.

Je to jen semetralka z prog. jaz. C - takze na tomoto programku jsem
se C ucil. Necekejte tedy zadne zazraky.

Najdete ho na
  http://cs.felk.cvut.cz/~xdobiasl/programy/lado/xmody

Soucasti jsou i dokumenty VideoModes.doc a jeho castecny preklad do
cestiny (ze skolicek).

Navrhy na vylepseni vitam...

DULEZITE:
  Program je urcen jen pro ty, kteri vedi, co delaji. Tedy pro ty, co
  znaji obsah souboru VideoModes.doc. Jinak za poskozeni monitoru
  nerucim...

Zdravi
Lada Dobias
student CVUT FEL