GGI

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Úterý Únor 18 14:57:13 CET 1997

Filip Zaludek pise:

> Hello, world!
>
> Kdysi davno tady nekdo chtel prepisovat X-Windows.
> Zajimal by me jeho/(nekoho _zasveceneho_) nazor na GGI/Berlin+Warsaw.
>
> Filip Zaludek, filip na cti.cz

GGI je podle me naprosto super. Umozni vyrobcum grafickych karet, aby
dodavali firemni drivery. Linus je ale bohuzel proti, aspon co jsem se
docetl z materialu, ktere lidi kolem GGI maji na strance. Podle nej je pry
stavajici reseni s XFree86 dostacujici. Podle informaci, ktere o projektu
GGI byly uverejneny, by vsak pristup GGI mnohe veci vyresil daleko
elegantneji a spoustu dalsich veci by vubec umoznil. Dalsi informace viz

http://synergy.caltech.edu/~ggi/

Berlin je ale podle me takovy nejaky stek arogantnich ... Staci se podivat
na jejich stranku

http://veda.synet.net/numan/berlin/

Napsal jsem takovy dotaz jednomu z protagonistu, jestli bude mozne pod tim
spoustet aplikace napsane pro X11. Neodpovedel mi. Podle me ale bez teto
kompatibility nema sanci na uspech.

leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/