Zakazani hardlinku - jak?

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Únor 18 16:42:04 CET 1997

> Hello, world!

>    Mne napada spise trosku jina otazka nez "Jak?" -- a to "Proc?"...
>
>							Martin

Pokud nejaky hloupy suid program dela nejake soubory treba v /tmp a ma tam
naraficeno neco jako

ln /dev/hda1 /tmp/lockfile

tak je to hloupe. Chapu ze tohle je jen takove divne reseni a spravne je
opravit ten vadny program. Ale ten patch by byl spis neco jako pojistka,
kdyby nekdo na podobny bug prisel driv nez ja.

Podobny patch pro symbolicke linky jsem uz sehnal, ale uvedomil jsem si ze
dokud zustanou hardlinky je to k nicemu.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>