ducharina - nezkompiluju kernel

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Únor 17 19:20:30 CET 1997

Tim novym je mysleno 1.nevzpominam.si.tar.gz.

> Upgradovat kernel naprosto nepomuze, nevim jak jsi na neco takoveho
> prisel... Na 90% je to hardwarovy problem, spatne pameti, cache, nebo
> motherboard. Ze vsechny programy na testovani hardware rikaji, ze je vse v
> poradku, ze Windows na teze konfiguraci chodi neni relevantni - nic
> nevyuziva zdroje tak jako Linux.. Viz sig 11 FAQ na
> http://www.bitwizard.nl/sig11/..

Ano na 9X%. Prisel jsem na to tak, ze od urite doby se mi po upgradu
(sw) zacalo objevovat ty same hlasky. Po dalsim upgrade (sw) (nekde
jsem cetl, ze kernel jiz opraven) jiz vse fungovalo ok. Ale pravda je
ta, ze nejcasteji je to problem s pametmi.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz