S3 trio 64 a Xwindows

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Středa Únor 19 07:28:49 CET 1997

Jsem zacatecnik (linux mam 2 mesice)
Chtel jsem instalovat "tinyX" (ftp.muni.cz://pub/linux/...)
 - to jsou Xwindowsy ktere se vlezou na 1 disketu (mam malo mista na
hd)
Pokousel jsem se instalovat Xwindowsy pro S3 (mam S3 trio 64 -
chipset neznam) a ono mi to vypsalo "unknown chipset .. id 0x01"
mam tedy dotaz jestli mam pouzit XF86_SVGA?

jedu slackware 3.1 na jadre 2.0.20 (mam malo mista na HD a 16MB ram)

snad tyto informace budou stacit na odpoved

Jo a mam jeste jeden dotaz: Da se nejak nastavit velikost tabelatoru
v "mc internim vieweru" (nemohu mc kompilovat - malo mista), zatim
jsem to vyresil tak ze v "mc.ext" jsem pripsal u radku
"view" jsem pripsal "expand -t 2 %f"

Tak to bude asi tak vse, mimochodem kolik mista zabere minimalni
instalace "gcc" ja jsem videl "tgz-ecko" ktere mnelo 9MB
                                      !   Richard.Sputa.fei na vsb.cz   !