Problem s quotou

Zdenlk "BlueHawk" mazanec mazanec na fzu.cz
Středa Únor 19 12:20:42 CET 1997

Caute,
 mam takovy problem - zapnout quotu na /dev/xxxx, nastavit lidem
mekou/tvrdou quotu ... s tim nemam problem. Problem nastava, kdyz nekdo
prekroci mekou. Predstavoval bych si to tak, ze po predem danem case dojde
k odmaznuti dat daneho uzivatele na velikost meke quoty. Skutecnost je ale
takova, ze az do okamziku dosazeni tvrde quoty muze clovek dal vytvaret
soubory (nedivim se) ale nikdy - ani za cas - velmi dlouhy - nedojde ke
srazeno okupovanych dat na velikost meke quoty.
To se mi docela nelibi ... nechce se mi nastavovat meka=tvrda nebot se
velmi hodi mit docasne - trebas na tyden - quotu trebas i markantne vetsi.
Existuje nejake reseni (pouzity OS : RH4.1, jadro 2.0.27) ?