Zakazani hardlinku - jak?

Středa Únor 19 21:54:13 CET 1997

On Wed, 19 Feb 1997, Pavel Machek wrote:

nemuzu si odpustit posledni slovo...

> Podle me neni - v tomhle pripade je na vine jednoznacne uzivatel A, protoze
> pustil spatny program. Pokud mi nekdo znici kus systemu (nebo dokonce
> ziska roota), tak je na vine spravce, protoze si to jednoduse nemel nechat
> libit.
to uz jsou docela pravnicke problemy, ci je to vina

> A ono udelat jmena souboru dokonale nepredvidatelna by mohlo byt docela
> tezke. Bezne se pouziva neco jako PID a to typicky jde uhodnout.

ale to vubec neni potreba! staci proste vyrabet soubory s O_EXCL, cili
pokud tam uz takove jmeno je, tak to selze (a program by pak mel zkusit
jine jmeno)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)