Jak rozchodit telnet v dosemu

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Čtvrtek Únor 20 09:16:14 CET 1997

On 19 Feb 1997, Michal Rada wrote:

>  Pri pouziti dosemu pod linuxem se mne normalne naloaduje
> packet_driver, ale patrne z pametovych duvodu telnet jakoby nabehne,
> a zase vybehne. Jake mam nastavit hodnoty v dosemu.conf za dpmi,  xms
> a ems?  (Mam za to, ze to nefunguje prave z pametovych duvodu).

Myslim ze s pameti nejsou problemy - spis se nenainicalizuje sitovani..
Zkus tn3270, ten pri startu vypisuje vic udaju..

Jinak nam telnet a vubec dosove aplikace nad paketovymi drivery funguji,
ale musime mit dve IP adresy - jednu pro Linux jako takovy, a druhou pro
NCSA telnet, ktera je i v bootp databazi, takze se nemusim starat o
konfiguraci. Jak to udelat s jednou IP adresou (napr. doma pri pripojeni
pres PPP, abych mohl spoustet Arachne v dosemu :-), by mne taky zajimalo..

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz