Dve karty s jednim modulem?

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Únor 20 13:17:22 CET 1997

> (Includes: smc-ultra, ne, wd, 3c503, hp, hp-plus, e2100 and ac3200)
>         insmod 3c503.o io=0x280,0x300,0x330,0x350  xcvr=0,1,0,1

> Overeno, kdysi jsem takto nastavil router s dvema NE2000.

To jsem si taky cet a taky overil: tohle s 3c509 nejde :-(((

Kdyz dam insmod 3c509 io=0x240,0x380 tak to najde jen tu na 0x240
Kdyz to rozdelim na dva insmody, tak to ten druhej odmitne...
Ale ted uz je to jedno. Prekompiloval jsem to jadro a jak SMC tak 3Com
jsou v pohode.

Diky Michal Ludvig