Dve karty s jednim modulem?

Ing.Vladimir Klejch kleo na vszbr.cz
Čtvrtek Únor 20 14:43:38 CET 1997

On Thu, 20 Feb 1997, Daniel Horak wrote:

> Date: Thu, 20 Feb 1997 12:52:42 +0100 (MET)
> From: Daniel Horak <horak20 na students.zcu.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Dve karty s jednim modulem?

> Ja jsem resil problem s vice dummy interfacy jako moduly. Bylo nutne
> pouzit volbu -o u insmodu, aby natazene moduly mely ruzna jmena.
>
> 				Zdravi
> 						Dan Horak

Zdravim

Pouzivam uz dlouho bez problemu dve ne2000 karty v jedne masine s tim ze
se modul natahuje automaticky prez kerneld.

Je jen nutna konfigurace v /etc/conf.modules, ato zhruba takto :
alias eth0   ne
alias eth1   ne

options   ne   io=0x300,ox340

Tot vse. IRQ si to najde samo, a cely se to natahne pri pokusu o

"ifconfig eth....."

		Zatim
					Kleo