Editor pro XFree ??

Radek Kanovsky radek na pvt.net
Čtvrtek Únor 20 21:28:57 CET 1997

On Thu, 20 Feb 1997, Jan Prikryl wrote:

> Zalezi na tom, po cem touzite. Jsou lide, kteri preferuji 'xwpe', coz
> je Borland/DOS like prostredi, jehoz funkcni klavesy funguji jako v
> Borlandu, ja mam radsi Emacs, ktery je nesmirne mocny, ale taky

O neco lepsi nez 'xwpe' je podobny editor 'xfte'.
Oproti xwpe je to takovy starsi Borland,
ale ma mody se zvyraznovanim syntaxe pro C, Perl,
HTML, TeX, Java, SH, a asi deset dalsich jazyku.
Navic se na me 486ce neprekresluje jeho okno pri
presunu pul hodiny jako u xwpe. Docela inteligentne
to odsazuje radky podle urovne vnoreni a ma to spoustu
dalsich funkci a atrakci. Existuje i konzolova verze.
Nad cestinou jsem jeste nebadal. Licence GPL.

Muzu doporucit.

Viz http://ixtas.fri.uni-lj.si/~markom/fte

Zdravi
                                Radek Kanovsky
|     tel:(05) 7269 354               PVT a.s.      |
|  mailto:radek na pvt.net               Veveri 102    |
|    http://rk.pvt.net/         65910 Brno          |