ANNOUNCE: Synteza reci v cestine na Linuxu

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Pátek Únor 21 01:25:26 CET 1997

In article <330C3F62.6465 na fce.vutbr.cz>, you wrote:
>Zdravicko vespolek,
>
>  pocitam, ze v pondeli 24.2.1997 spatri svetlo sveta prvni beta
>  ceskeho mluvice, ktery prozatim nema jmeno. Bude vyuzivat
>  /dev/dsp a predpokladam, ze z nej udelam device /dev/speech nebo
>  neco podobneho.
>  Jinak by mel byt pouzitelny s prikazove radky s prametrem textu
>  nebo textoveho souboru v ISO8859-2.
>
>  Pokud mate nejake namety co by mohl umet a hlavne jakym zpusobem
>  by mel komunikovat s ostatnimi programy,napiste.

Jenom me napada ze by bylo hezke udelat takovou "kecaci konzoli" ktera by vsechny
znaky, ktere se daji zobrazit presmerovavala do toho zarizeni.... Pokud by
to bezelo v uzivatelskem prostoru tak by s tim mohly ostatni programy komunikovat
skrze pipu....

Kdyz jsem kdysi premyslel jak udelat neco podobneho, tak jsem dosel k zaveru ze
by to chtelo takovou databazi nejen pismen a jejich vyslovnosti, ale i slabik-po
dobne jako TeX spoji dve pismena dohromady kdyz to jde, tak by to melo vyslovovat
slabiky. Chtelo by to nejakou metriku cestiny ;-)

>          S pozdravem
>  --
> (-------------------------------------------------------------------)
>  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (
> (  E-mail  : smdad na fce.vutbr.cz                                     )
>  ) Homepage: http://ww2.fce.vutbr.cz/~smdad/                       (
> (  Work    : Programmer, Linux user, WWW surfer                     )
>  ) Motto   : Vsechno je jinak !  Things are different !            (

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik