Bylo: Q: pocesteni LyXu - pismeno 'i'

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Pátek Únor 21 13:02:34 CET 1997

Dobry den,

rad bych podekoval vsem, kteri se snazili mi poradit v mem boji s dlouhym
i v LyXu. Mel bych se trochu stydet, ze jsem necetl dostatecne
dokumnetaci, nez jsem se ptal, ale nekdy je te dokumentace tolik, ze
cloveku prijde rychlejsi se zeptat, kdyz tusi, ze jini uz to resili.

Problem s i je vyresen, sice to jeste dava hodne vysoko hacky nad
z,s,c,.., ale s tim uz se da jakz-takz zit (i s ohledem na to, ze nehezky
vysoko jsou jen na obrazovce, ne ve vyslednem dokumentu).

Jeste jednou tedy diky.

                           Honza Schier

Dept. of Adaptive Systems                    | anonymous: ftp.utia.cas.cz
Inst. of Information Theory and Automation   | gopher:    gopher.utia.cas.cz
Academy of Sciences of the Czech Republic    | WWW:       http://www.utia.cas.cz
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic   |

Tel:     +42 2 6605 2251                       Fax:     +42 2 688 4903
         +42 2 688  3421		       E-mail:  schier na utia.cas.cz