DHCP klient

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pátek Únor 21 14:51:03 CET 1997

David Rohleder wrote:

> Chci pouzivat DHCP na ppp spojeni pro zjistovani konfiguracnich
> parametru. Konkretne DNS serveru.
>
> dhcpcd se pokazde snazi posilat arp requesty, zda danou adresu
> uz nekdo nepouziva. V te chvili chce dhcpcd pouzit ethernetovou
> adresu a nahlasi, ze ppp0 neni ethernet (coz opravdu neni) a ukonci se.
>
> Uz jsem si opravil zdrojaky dhcpcd, ale nevim, jestli se to nebude
> v rozporu s nejakym RFC.
>
> Podobny problem mam ve Win 95. Tam zaskrtnu ziskat IP z DHCP serveru a
> jedine co ziskam je IP z ppp protokolu. Ja chci ale i ten zbytek.
> Ale Winblows k tomu asi neprinutim.

V ramci PPP lze predat IP adresu i adresu DNS tak, aby tomu MS klient
rozumnel. Coz staci asi jako prozatimni reseni.

Kdyz jsem se naposledy dival na dhcpd, tak tam psali, ze funguje
pouze na strojich i _jedinym_ sitovym zarizenim. Vic sitovek
a modemu jej vyvedou z rovnovahy.

Jestli se situace od te doby nezmenila, tak nevim.

           pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |