Login root z jineho pocitace

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Únor 21 15:00:28 CET 1997

> Tak tohle maji krasne vyreseno u digital UNIXu.
> su root muze dat jen ten uzivatel, ktery je v grupe system, ostatni
> nemaji sanci.

  To je ciste zalezitost toho, jak je napsany program 'su'. Ten, ktery
se obvykle pouziva na Linuxu, tuto vlastnost zamerne nema. Vysvetleni
je na manualove strance (nemuzu tvrdit, ze bych ho uplne pochopil,
zdalo se mi dost zmatene). V kazdem pripade by nemel byt tak velky
problem si zdrojak napatchovat, aby se tak program choval (nebo si
sehnat jiny).

                                                   Michal Kubecek