RedHat 4.1 - dotazy

Martin Frys martin na newton.cz
Pátek Únor 21 17:43:53 CET 1997

Hi,
1) verze 4.1 je v adresari redhat-4.1 v updates jsou baliky, ktere
vznikly pozdeji. Jestlize ho mam stazenej na hardu, daji se potom
prubezne vymenovat baliky z redhat-4.1 balikama z updates - instalace
pak bude pouzivat vzdy ty nejnovejsi (chapu to dobre ?) praktikujete
to nekdo ?

2) jsem pripojenej pevnou linkou 28800 pres ppp
udel jsem script, kterej se spusti pri startu a stale spousti pppd,
ktery se ukonci pri spadnuti spojeni - potud je to ok,
problem je ze nekdy ping nefunguje a pritom pppd se neukonci
a ja to zjistim treba az za hodne dlouho - to mi vadi

chtel bych se zeptat

a] jak napsat konstrukci v scriptu neco jako:
if [ ping -c1 provider.host.cz != 0 ] ; then
    kill pppd      (psano symbolicky)
fi

b] jak nastavit v redhatu, aby se po startu pocitace hned konektoval,
a spolehlive detekoval spojeni
Martin Frys <martin na newton.cz>
http://www.newton.cz/~martin/
TEL: +42-2-299980, FAX: +42-2-24915379, BBS: +42-2-24916239